Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
    BMW M5 Touring vs Nissan GTR
    Това дава ли отговор на въпроса?
    Сега трябва да питам що е то М и дали е серийно или тунинг (макар и фабричен)

    Колко М ки и колко стандартни произвеждат и продават БМВ?

    ---------- Post added at 10:45 ---------- Previous post was at 10:44 ----------

    Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщение
    Естествено, че не е трябвало да умре.
    Иначе този форум нямаше да го има и като цяло нямаше да има Алфа Ромео в БГ.
    Айде, може би само Звезди и Краси щяха да си карат по някоя Алфа.

    Тъпото е, че целта не е да се създават автомобили, които да дадат база на следващите и при това да се продават добре, а се действа на парче.

    Хубаво, изкараха 159, фурор, най-красивата и до там.
    Следващите изчадия нямат нищо общо като излъчване.
    Даже имам чувството, че изкарват по някой нов модел ей така, колкото да има нещо.
    Няма цялостна програма за развитие.
    Това и мен не ми допада, но за съжаление такива са алтернативите, за това е и спора.
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
      Това е ясно, няма какво да спорим по него.

      Ама в един момент собствения менажмент на Алфа Ромео се омазва над ушите и марката е пред фалит.

      И тук е спора, дали е трябвало да я оставят да си умре или не, а не дали е била на друго ниво преди да я омажат собствените и управители.

      БМВ може някога да са се равнявали по Алфа, но после започват да правят съвсем различно таргетирани автомобили, какво спортно има в 5 или 7 серия комби например?


      7-ма серия комби!!??
      В пета серия има мотори от 2.0 дизел до 5.0 литра V10, това добре ли е?
      Ние дори нямаме представител в този клас.

      Ок. М5 е "тунинг макар и фабричен" а какво ще кажеш за 550i например.
      Last edited by Gecata; d.m.y г., 10:49.
      sigpic"
      Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

      Comment


      • Е добре де, 7 е само седан...
        Имат, щото имат продажби и пари да развиват.
        Ние какво имаме всъщност?
        Командно дишане от ФИАТ или в историята... кеф от всякъде.
        Е и опция за 2 ри СЕАТ...
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
          Е добре де, 7 е само седан...
          Имат, щото имат продажби и пари да развиват.
          Ние какво имаме всъщност?
          Командно дишане от ФИАТ или в историята... кеф от всякъде.
          Е и опция за 2 ри СЕАТ...
          E веднъж да сме на едно мнение
          sigpic"
          Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

          Comment


          • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
            Имат, щото имат продажби и пари да развиват.
            Ние какво имаме всъщност?
            А това е следствие на правилно управление.
            А ние нямаме НИЩО!
            Не може с 1 или айде 2 модела, да има пари и да се развива марката според мен. Тези пари ще дойдат от Мито и ще отидат за новото Мито и т.н. което пък значи, че по добре да пуснат Панда Мито и така....

            Фиатов мотор + Фиатово шаси + Фиатов салон = Алфа...
            Хич не ме кефи това...
            Alfa 156 1.6TS '01

            Comment


            • Изказвания от сорта, че БМВ не е спортно ориентирана марка са смешни и несериозни. Не само М модификациите са сериозни спортни машини. И въпреки, че сме сектанти тука повечето не мисля че има сегмент, в който Алфа да е пред БМВ .. да не говорим, че в повечето от тях даже няма.
              Last edited by DiStefano; d.m.y г., 11:39.
              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

              Comment


              • Не е просто спортно ориентирана, не значи, че не е изобщо ориентирана... правете разлика.
                Има ли някой да каже от кое печелят повече, от луксозните си возила или от спортните?
                Или от разните първи серии ... щом планират и такава с предно?
                Изобщо за разлика от италианците, са хванали повея и са разширили гамата овреме, да хванат пазара.

                ФИАТ сами по себе си са спецове по евтиното и по въшките, там са безусловно успешни.
                Но премиум сегмента с евтино и въшки не се връзва.
                А уж Алфа е в премиум сегмента, а парадокс де...
                Welcome to the real world

                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
                  Ок. М5 е "тунинг макар и фабричен" а какво ще кажеш за 550i например.
                  Ще кажа, че е модел за американския пазар, на който 2012 предостои да стъпи и Алфа Ромео. 550-ката не е правена за европейския пазар и дори и да се продават отделни бройки тук, основното й предназначение е САЩ, където са свикнали на мнооого големи мотори. В Европа на почит са малолитражни, пъргави автомобили поради ред причини. А къде се продаваше Алфа Ромео? Щото един модел ако не се продава компанията няма кяр да го прави. ДА, марката не е това, което е била, но това не значи, че трябва да я закриваме и да умира. Нещата в този живот се променят. То и Ферари нямаха "бейби" модел ама сега си имат Калифорния. То и С класта ана мерцедес беше кораб с огромни двигатели пък сега изкараха 4-цилиндорв двигател. То и БМВ се гордееха, че правят само коли със задно, ама сега подготвят цяла гама коли с предно. Астън Мартин готви малък градски автомобил (!!!). Един от най-продаваните модели на Порше е джип. БМВ правят турбо бензини вече. Навяскъде има радикални промени в автомобилния свят. Защо ли? Защото търсене и предпочитанията се промениха коренно. ПАЗАРЪТ определя предлагането, а не обратното!!!

                  ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:56 ----------

                  Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                  Изказвания от сорта, че БМВ не е спортно ориентирана марка са смешни и несериозни. Не само М модификациите са сериозни спортни машини. И въпреки, че сме сектанти тука повечето не мисля че има сегмент, в който Алфа да е пред БМВ .. да не говорим, че в повечето от тях даже няма.
                  Пак ще напомня, че на сравнителни тестове при излизането си 159-ката биеше и 3-та серия и А4.
                  няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение

                    Пак ще напомня, че на сравнителни тестове при излизането си 159-ката биеше и 3-та серия и А4.
                    Е да де това го помна .. ама не е особено обективно при положение, че Алфа от 3.2 нагоре немат нищо.
                    Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                    Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                    Comment


                    • По какво ги бие? По заобиклаляне на конуси (обективно) и дизайн (субективно)

                      Нещо относно: Качество на материали, надеждност, престиж, разнообразие от двигатели и модификации, продажби и т.н. и т.н....
                      sigpic"
                      Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Gecata Покажи съобщение
                        По какво ги бие? По заобиклаляне на конуси (обективно) и дизайн (субективно)

                        Нещо относно: Качество на материали, надеждност, престиж, разнообразие от двигатели и модификации, продажби и т.н. и т.н....
                        Ей на чети една тема на Петко - КГБ в която се описва по какво точно е по-добра. http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=10435

                        Не съм си го измислил аз, а хората от Ауто Билд при тест. Ти в 159-ка качвал ли си се? А в базова 3-ка? Щото аз съм карал служебна тройка базова и ще ти кажа че е голям чук. При аналогични двигатели Алфата е по-добра в тестовете.
                        няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                          Ще кажа, че е модел за американския пазар, на който 2012 предостои да стъпи и Алфа Ромео. 550-ката не е правена за европейския пазар и дори и да се продават отделни бройки тук, основното й предназначение е САЩ, където са свикнали на мнооого големи мотори. В Европа на почит са малолитражни, пъргави автомобили поради ред причини. А къде се продаваше Алфа Ромео? Щото един модел ако не се продава компанията няма кяр да го прави. ДА, марката не е това, което е била, но това не значи, че трябва да я закриваме и да умира. Нещата в този живот се променят. То и Ферари нямаха "бейби" модел ама сега си имат Калифорния. То и С класта ана мерцедес беше кораб с огромни двигатели пък сега изкараха 4-цилиндорв двигател. То и БМВ се гордееха, че правят само коли със задно, ама сега подготвят цяла гама коли с предно. Астън Мартин готви малък градски автомобил (!!!). Един от най-продаваните модели на Порше е джип. БМВ правят турбо бензини вече. Навяскъде има радикални промени в автомобилния свят. Защо ли? Защото търсене и предпочитанията се промениха коренно. ПАЗАРЪТ определя предлагането, а не обратното!!!
                          Да така е, НО БМВ ( примерно) могат да си позволят да държат пълна гама и на кой каквото му е кеф - предно, задно, 4х4 и т.н.
                          Т.е. това значи, че като свалят обема на масовите двигатели, това не значи, че нямат "бутикови". А Алфа ?

                          Абе кофти ми е, че се налага да говоря срещу марката...
                          Alfa 156 1.6TS '01

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от alfasysop Покажи съобщение
                            Да така е, НО БМВ ( примерно) могат да си позволят да държат пълна гама и на кой каквото му е кеф - предно, задно, 4х4 и т.н.
                            Т.е. това значи, че като свалят обема на масовите двигатели, това не значи, че нямат "бутикови". А Алфа ?

                            Абе кофти ми е, че се налага да говоря срещу марката...
                            Добре, де, защо не се разбираме. БМВ могат да си позволят големи двигатели, защото имат пазар за тях. Има къде да ги продават и да възвръщат инвестициите в разработването им. Никой няма да пусне на пазара продук ако няма ресурса и пазара да го продаде. В Европа няма как да се съзададе конкурент на М3 или S4 защото не могат да се продадът достатъчно автомобили и да се върнат парите от разработката на такъв модел. Я се поразтърсете кой е най-големия пазар на БМВ и Ауди в премиум и спортния сегмент - САЩ и Азия. Алфа се продава САМО в Европа , европейският пазар не може да поеме повече такива модели в бойка, която да възвърне инвестицияте. Защото това не е само разработка, нови технологии, ами и нови заводи, нов персонал. МАРКЕТИНГ!!!!
                            няма вече Алфи, няма вече тръпка...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
                              На международния тест проведен от АутоМотор анд Спорт 159 би всички конкуренти в класа си на 5 от 6 основни динамични теста.
                              Да по-добра е на динамичните тестове и толкоз, аз нали това написах.
                              По-какво друго е по-добра?

                              Брой продажби, надеждност, разнообразие на гамата от предлагани модели и двигатели, качество на материали и сглобка, обезценка, дълговечност и т.н. и всичко останало което прави един автомобил автомобил...

                              Пак казвам перфектното динамично поведение и действително страхотния дизайн не правят една кола по-добра от останалите.
                              Дори в този тест за които говри КГБ, накрая определиха БМВ 3 като победител в теста.

                              И моля те нали не сравняваш Топ изпълнение на 159 2.4 ЖТД с Базова тройка?
                              sigpic"
                              Има много добри спортни коли на пътя...Знам, изпреварвам ги през цялото време"

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от bouncer Покажи съобщение
                                Ще кажа, че е модел за американския пазар, на който 2012 предостои да стъпи и Алфа Ромео. 550-ката не е правена за европейския пазар и дори и да се продават отделни бройки тук, основното й предназначение е САЩ, където са свикнали на мнооого големи мотори. В Европа на почит са малолитражни, пъргави автомобили поради ред причини. А къде се продаваше Алфа Ромео? Щото един модел ако не се продава компанията няма кяр да го прави. ДА, марката не е това, което е била, но това не значи, че трябва да я закриваме и да умира. Нещата в този живот се променят. То и Ферари нямаха "бейби" модел ама сега си имат Калифорния. То и С класта ана мерцедес беше кораб с огромни двигатели пък сега изкараха 4-цилиндорв двигател. То и БМВ се гордееха, че правят само коли със задно, ама сега подготвят цяла гама коли с предно. Астън Мартин готви малък градски автомобил (!!!). Един от най-продаваните модели на Порше е джип. БМВ правят турбо бензини вече. Навяскъде има радикални промени в автомобилния свят. Защо ли? Защото търсене и предпочитанията се промениха коренно. ПАЗАРЪТ определя предлагането, а не обратното!!!

                                ---------- Post added at 09:58 ---------- Previous post was at 09:56 ----------



                                Пак ще напомня, че на сравнителни тестове при излизането си 159-ката биеше и 3-та серия и А4.
                                А да си жив и здрав. Ей това синтезира всичко ,което исках да кажа. Добре ,че имаме различни мнения.
                                Адски ме дразни крайният песимизъм. Ако човек слуша някои хора тук -трябва да си намери въже и сапун и да приключва. Само трагедии правим ,че сме под шапката на ФИАТ ,все едно всички други марки са самостоятелни
                                Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                                EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X